KTM’S ‘ORANGE BLOOD’ CAMPAGNE

KTM blijft stralen. De toekomst blijft gevuld met ADVENTURE, PURITY, EXTREME, PERFORMANCE en technologie die emoties oproept, maar nu met een frisse blik. Op 25 februari 2025 verlichtten oranje lichten de winterlucht in Mattighofen als symbool voor een veelbelovende toekomst. Tegelijkertijd transformeert KTM de manier waarop het in contact staat met iedereen die door het merk is geraakt: van klanten en bewonderaars tot racefans, dealers, leveranciers, toeschouwers en alle voormalige, huidige en toekomstige rijders.

KTM markeerde deze vernieuwing met een spectaculaire lichtshow, maar dit was slechts de eerste stap van de krachtige en veelzijdige ‘ORANGE BLOOD’-campagne. Deze campagne zal de KTM-community sterker en hechter maken dan ooit. KTM verandert en zet zich in voor meer transparantie en een diepere verbinding met zowel de motorindustrie als zijn klanten. Een van de belangrijkste initiatieven is de lancering van het ‘ORANGE BLOOD’-platform.

‘ORANGE BLOOD’ is het nieuwe officiële online platform waar KTM luistert en de interactie aangaat. Hier kunnen rijders wereldwijd met elkaar in contact komen, hun passie delen en zelfs bijdragen aan de vormgeving van de campagne. Rijders worden uitgenodigd om hun ‘Orange Blood’ te tonen en hun verhalen in te sturen. De meest inspirerende inzendingen krijgen een prominente rol in de wereldwijde campagne.

Het platform is een centraal ontmoetingspunt voor de community, met door rijders georganiseerde evenementen en de mogelijkheid om deel uit te maken van de KTM Orange Board. Deze raad, bestaande uit ambassadeurs, rijders en dealers, werkt nauw samen met de directie van KTM om ervoor te zorgen dat het merk wordt gevormd door de mensen die het het meest omarmen. Daarnaast zal KTM via het ‘ORANGE BLOOD’-platform wereldwijde ride-outs organiseren, zodat rijders samen de weg op kunnen gaan. In de toekomst zal het platform blijven evolueren met nieuwe functies, waardoor het dé ultieme plek wordt voor ‘Orange Bleeders’ wereldwijd.

De ‘ORANGE BLOOD’-campagne omvat ook andere initiatieven om de community te versterken, zoals reclameborden, slogans, video’s en visuele content op sociale media en via mediapartners. Bovendien zullen er extra activiteiten plaatsvinden om de kernwaarden van het KTM-merk te vieren. KTM blijft trouw aan het motto ‘READY TO RACE’, dat bewijst dat het meer is dan een slogan. Dit jaar heeft het team opnieuw de Dakar Rally gewonnen, als resultaat van hun toewijding en harde werk. Ook de rode nummerplaten in de AMA Supercross-serie onderstrepen hun vastberadenheid en doorzettingsvermogen. Terwijl KTM vooruitkijkt naar meer spannende MXGP- en Enduro-evenementen en zijn reis in MotoGP voortzet, blijft het streven naar uitmuntendheid centraal staan. Dit jaar markeert een sterke comeback van KTM, wat de vastberadenheid van het merk verder versterkt.

“We zijn er nog steeds, de motoren draaien, de LED’s blijven branden, en we vullen de tanks en laden de batterijen zo snel als we kunnen. We hebben fouten gemaakt en lessen geleerd. Nu willen we bewijzen dat het KTM-merk voldoet aan wat mensen ervan verwachten. Met ORANGE BLOOD willen we nog dichter bij onze klanten staan – hun verwachtingen en feedback zijn ongelooflijk waardevol voor onze ontwikkeling. ‘Orange Bleeders’ zijn KTM-liefhebbers die ons steunen met hun expertise en liefde voor onze motoren, in goede en slechte tijden. Zoals onze aankomende commercial zegt: ‘Passie gaat nooit failliet’,” zei Gottfried Neumeister, CEO van KTM AG.

Voor meer updates en nieuws over de aankomende lancering van ‘ORANGE BLOOD’, klik HIER of bezoek KTM.com.
Bekijk de ORANGE BLOOD-video op het KTM YouTube-kanaal.